مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» گوگل و طراحی متریال

هنگامی که اندروید 5 با طراحی متریال ارائه شد تحول بزرگی در دنیای طراحی ایجاد گشت و بسیاری از کاربران عاشق این طراحی شدند به همین دلیل گوگل تصمیم گرفت که دیگرسرویس های وب و برنامه های اندروید را به شکل متریال طراحی کند.

AdministratorfilesUploadFilegoogle-material-design-example.jpeg

 هم اکنون بیشتر برنامه های اندروید مانند: gmail، گوگل مپ، گوگل پلی و...  و حتی اینباکس گوگل به سبک متریال طراحی شده اند و به همین علت آرین سالومون تلاش میکند تا گوگل را به سبک متریال در آورد.

گوگل تصمیم گرفت انیمیشنی با طراحی متریال ایجاد کند و طراحی سایت گوگل متریالی شود. اجزای این انیمیشن دارای سایه و بعد هستند و کاربر میتواند به راحتی مشاهده کند که هر یک از اجزا از کدام سمت وارد و از کدام سمت خارج میشوند. اما بنظر نمیرسد گوگل به همین سرعت این ایده را پیاده سازی کند.

 زیرا در سال 2010 سایت گوگل سعی کرد مانند موتور جستجوگر بینگ در تصویر پس زمینه خود چند تصویر را نمایش دهد اما تعداد زیادی از کاربران مخالفت کردند و گوگل آن طرح را از سایت خود برداشت. گوگل سپس تصمیم گرفت با ابزار HTML 5 در در صفحه اصلی خود انیمیشنی قرار دهد اما این انیمیشن CUP سیستم ها را به صورت کامل درگیر میکرد به همین دلیل کاربران به این طرح هم اعتراض کردند.

به همین دلیل است گوگل تغییرات خود را با احتیاط تمام و مرحله ای اعمال میکند زیرا گوگل قصد ندارد به رقیبان خود اجازه ی خودنمایی بدهد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده