مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نرم افزار موبایل یا سایت ریسپانسیو، کدام بهتر است؟

این روز ها مشاهده میکنیم که بسیاری از شرکت ها رو به نرم افزارهای موبایل افتاده اند و یا برخی از وب سایت ها مانند نت برگ، شیپور و... هر کدام برای سایتشان نرم افزار مخصوص به خود را دارند علت هم کاملا مشخص است فراوانی گوشی های هوشمند.

 حال این سوال پیش میآید که آیا نرم افراز موبایل بهتر است یا سایت ریسپانسیو؟ اصلا کدام یک از این ها مناسب حرفه و بیزینس شماست؟ آیا بهتر است شما به فکر طراحی سایت خود باشید یا طرحی نرم افزار خود تا بتوانید فروش خود را افزایش دهید؟

تفاوت نرم افزار موبایل و سایت ریسپانسیو

AdministratorfilesUploadFile480_Bettina_NativeVsWeb.jpg

حتی خود گوگل نیز معتقد است که طراحی وب سایت به صورت ریسپانسیو بهترین گزینه ممکن برای انتخاب است. زیرا شما با طراحی سایت ریسپانسیو میتوانید محتوای جدید خود را به سادگی در دسترس کاربران قرار دهید و فقط یکبار هزینه میکنید. اما در برنامه موبایل شما باید بیشتر هزینه کنید و با یک برنامه نویسی انتخاب نمایید که هم بر IOS و یک هم بر Android  مسلط باشد اما باز هم همه ی گوشی های هوشمند را ساپورت نکرده اید (بلک بری، نوکیا و..). نرم افزار موبایل نیز خالی از لطف نیست  از جمله مزایای نرم افزار موبایل این است که کاربر حتی بدون اتصال به اینترنت میتواند از محتوای شما استفاده کنند. همچنین در نرم افزار های موبایل باید مرتبا ورژن جدید برنامه ی خود را در دسترس کاربران قرار دهید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده