مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» طراحی سایت برای موبایل

با توجه به گسترش رو به افزون دنیای وب و اینترنت و تولید نرم افزار ها و زبان ها ی برنامه نویسی  Userfirendly  برنامه نویسی آسان تر می شودو هر طراح سایتی باید با طراحی سایت برای نسخه موبایل آشنایی داشته باشد. در گذشته برای ساختن و طراحی سایت نسخه های موبایل از پروتکل WML استفاده می شده است که طراحان با استفاده از دستورات و کد های مخصوص به تولید و طراحی نسخه موبایل می پرداختند. همچنین با استفاده از زبان برنامه نویسی جاوا موبایل در J2me قادر به طراحی نسخه موبایل بوده اند.  

سادگی زبانHTML  بیشتر از همه علت ها در گستردگی دنیای اینترنت سهیم بوده است. این زبان به حدی ساده  است که حتی یک نوجوان به راحتی میتواند یک سایت استاتیک طراحی نمایید و همین موضوع ساده اما مهم باعث شده تعداد سایت ها در اینترنت به صورت تصاعدی رو به افزایش باشد. امروزه برنامه نویسی بر روی سیستم عامل های تلفن های هوشمند که اغلب IOS ویا اندروید هستند به سادگی امکان پذیر است و این می تواند علت وفور برنامه ها و نرم افزارهای  تلفن های هوشمند باشد. سرورها بر اساس اطلاعاتی  که توسط مرورگر های موبایل ارسال شده  را سیستم عامل موبایل را تشخیص میدهد و به طور اتوماتیک داده ها را برای موبایل ارسال می کند در اینجا تنها کاری که طراح سایت باید انجام دهد تنظیم صفحات سایت برای گوشی های هوشمند است.

AdministratorfilesUploadFiledesign-websites-for-mobile-phones.png

شماره گیری خودکار:

شما می توانید شمار تماس موجود در سایت خود را به گونه ای لینک دهی کنید تا کاربرانی از طریق گوشی هوشمند وارد سایت شده اند با یک  کلیک بتوانند از موبایلشان با آن شماره تلفن تماس بگیرند. برای این منظور کافیس شما از تگ A به صورت زیر استفاده کنید.

call us!

و برای ایجاد تماس از طریق نرم افزار های ارتباطی رایگان از تگ زیر استفاده کنید.

call us using skype!

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده